ISOLATIV

- Tankar och känslor på resan ur ett liv kantat av psykisk ohälsa

Utskriven och hemma igen

Psykisk (o)hälsa, Vardag Permalink1
Hej på er! Jag är utskriven sen i måndags. Egentligen mår jag fortfarande ganska dåligt, men det hade nog inte hjälpt att vara kvar på avdelningen. Igår var jag och fikade med Julia, och sen var jag på gymmet på kvällen. Det gick rätt så bra med tanke på att jag inte tränat på över två veckor. Idag har jag inte gjort så mycket. Varit ut på en promenad och nu håller jag på och tvättar. Fick precis mail om att jag är erbjuden visning av en lägenhet på lördag :) Det ska bli spännande! Den här skulle jag faktiskt ha råd med, till skillnad från den förra jag tittade på. Om den inte känns för liten kommer jag nog att tacka ja. Är dock inte säker på att jag får den om jag skulle göra det. Men vi får se efter visningen. Annars har jag inte så mycket att berätta. På fredag ska jag träffa T från boendestöd och försöka göra upp en plan för vad som ska hända nu. 
 
Det var en kort uppdatering om vad som händer i mitt liv. Vilket inte är så mycket. Hoppas ni har en bra dag!
 
Peace out. 
 
 
#1 - - Tobias Lindkvist:

Välkommen hem får man väl säga då! :)

Till top