ISOLATIV

- Tankar och känslor på resan ur ett liv kantat av psykisk ohälsa

Håll ihop för fan

Psykisk (o)hälsa, Tankar, Vardag Permalink0
 
Jag mår inte alls bra just nu. Allting känns bara svart, tungt, och verkligheten är suddig. Ångesten kletar sig fast överallt. Det gör fysiskt ont att andas och paniken är mig konstant i hälarna. Om jag för en sekund skulle glömma bort den så viskar den tyst "jag är kvar". Jag är ledsen, frustrerad, och så jävla trött. All energi går åt till att försöka hålla ihop. Du måste hålla ihop nu, Carro. Inte tappa greppet. Håll ihop. För helvete, håll ihop. 
 
Imorgon ska jag på lägenhetsvisning. Den här gången är det en lägenhet jag faktiskt skulle ha råd med. Så jag hoppas, hoppas att den känns bra och att jag får den. På söndag får jag äntligen träffa min bästa, fantastiska Johanna. Åh, som jag saknar dig!
 
Nu ska jag gå och köpa mjölk till mina frukostflingor. Ha det!
 
 
 
Till top