ISOLATIV

- Tankar och känslor på resan ur ett liv kantat av psykisk ohälsa

Vardagsinlägg helt enkelt

Vardag Permalink0
 
Idag har varit en ganska bra dag faktiskt. Lite jobbiga saker som pågår i huvudet, men det får jag nog lära mig leva med. Så egentligen har jag inte så mycket att klaga på. Jag vaknade lite senare än jag hade planerat, men jag kom ändå upp i hyfsad tid. Åt lite frukost och sen traskade jag till gymmet. Körde ett överkropp/armpass som gick bra. Tycker överkropp och armar generellt är tråkigare än ben, men inte för den sakens skull tråkigt. Bara inte lika roligt, haha. När jag kom hem igen duschade jag, kollade på tv och sen satte jag mig och pluggade en stund. Fick lite gjort på första uppgiften. Känns skönt att iallafall ha påbörjat den. Nu under kvällen har jag plockat undan lite i mitt rum, målat naglarna och lyssnat på hockey. Matchen är inte slut än dock. Tredje perioden börjar snart. Brynäs leder 3-1 hemma mot Rögle. Vinst ikväll och vi har sju(!) raka vinster. Jag kan inte minnas senast det hände. Det var nog bra längesen. 
 
Oh well. Inget speciellt intressant inlägg idag heller inser jag. Men mitt liv är inte superintressant just nu. Imorgon ska jag träffa min terapeut och T från boendestöd för lite uppföljning. Det känns bra. Nu börjar tredje perren. Jag ska lyssna på det och plocka fram lite kläder och så inför imorgon. Hejdå!
Till top