ISOLATIV

- Tankar och känslor på resan ur ett liv kantat av psykisk ohälsa

Nu är det lite knas

Psykisk (o)hälsa, Tankar, Vardag adhd, elvanse, zyprexa Permalink0
 
Senaste dagarna har varit lite jobbiga. Jag har varit utan Zyprexa sen i måndags, och jag har börjat märka av det rätt mycket. Det snurrar mycket konstigt i huvudet, till och med rösterna börjar komma tillbaka. Men idag ringde min läkare. Vi bestämde jag ska börja med Haldol direkt, så det reder sig förmodligen ganska snabbt. Det blev även lite ändringar kring doseringen av Elvanse eftersom jag börjat plugga. Vi får se hur det kommer fungera.
 
Annars har jag ändå haft en helt okej dag. Jag hade tänkt gå till gymmet på förmiddagen, men råkade sova lite för länge. Var och träffade T från boendestöd och sen har jag hängt med E som är på besök i stan. Supermysigt! Imorgon ska jag till Stockholm, det ser jag också fram emot. Känns som att det kan bli en bra helg trots allt. Förutom att jag måste plugga till provet på måndag. Men det är ändå lite roligt. 
 
Hoppas ni får en bra helg! Peace out.
Till top