ISOLATIV

- Tankar och känslor på resan ur ett liv kantat av psykisk ohälsa

Vilken kväll det blev igår..

Vardag Brynäs, Hockey Permalink0

Hej! Mamma fick osannolikt nog tag i biljetter till matchen igår. Det var helt galet. Redan innan värmningen var ljudnivån hög inne på arenan. Stämningen var på topp och alla var taggade. Synd bara att Brynäs inte alls var på topp och låg under 0-3 efter första perioden. Och 0-4 efter andra. Men i slutet av tredje blev det rätt galet. På 5min lyckades Brynäs hämta ikapp till 3-4. Då var taket nära att lyfta ska ni veta. Jag har aldrig vrålat så mycket under en match. Idag är jag hes, men det är så det ska vara. Tyvärr blev det aldrig någon kvittering, istället gjorde Hv71 3-5 i tom kasse. Nu blir det en match 7 i Jönköping imorgon. Då visar ni vem som är bäst, ok? #kämpabrynäs

Så, för att lämna hockeysnacket då. Jag har haft det bra hos mamma. Det var jätteskönt att få komma iväg några dagar. Lite miljöombyte var precis vad jag behövde. Jag mår bättre nu än jag gjort de senaste veckorna. Igår var jag på studiebesök på Iris Hadar, och jag är ställd i kö för att börja på deras estetiska rehabiliteringsprogram. Förmodligen kommer jag att få börja innan sommaren. Det kommer nog att bli bra.

Nu sitter jag på tåget till Uppsala. Jag är snart framme och ska möta upp min syster för att äta lunch, sen åka till varvet och köra på för fullt hela eftermiddagen. Sjösättning på tisdag och en hel del kvar att göra. Så det blir till att spendera typ hela helgen på varvet.

Hoppas ni har haft en bra vecka, och får en bra helg.


Kärlek!
/Carro

Till top