ISOLATIV

- Tankar och känslor på resan ur ett liv kantat av psykisk ohälsa

Onsdag sjunde september

Permalink0
 
Hej! Igår blev jag utskriven. Jag kände mest att jag inte pallade vara kvar, och hade nog ändå blivit utskriven idag annars. Det blev en bra kväll. Brynäs träningsmatch mot Djurgården gick på tv, jag hade cola och jag hade popcorb. Vinst på straffar blev resultatet. Nervigt, men bra match för att vara på försäsongen!
 
Idag mår jag sådär. Har ganska mycket ångest som sätter sig fysiskt och gör mig stressad. Jag mår illa, hjärtat bankar och det kryper i bröstet. Men jag har tagit Iktorivil, så det blir nog bättre om en stund. Har även duschat, tvättat håret och rakat benen. Skönt och välbehövligt! Och så har jag lagt i en maskin tvätt. Nu ska jag städa lite. Tjingeling!
 
Ps. Imorgon har jag varit rökfri en månad. Heja mig!
Till top