ISOLATIV

- Tankar och känslor på resan ur ett liv kantat av psykisk ohälsa

När ögonen svider efter alla tårar

Permalink0
 
Ikväll har jag gråtit hejdlöst så mycket att det svider i ögonen. Jag har inte kunnat gråta alls på väldigt länge, så på något sätt var det ändå väldigt skönt. Det var mycket känslor som behövde få gråtas ut. Efter ett långt och bra samtal med pappa känns det bättre. Jag känner mig fortfarande väldigt ledsen, men jag försöker lägga det åt sidan. Avrundar kvällen med att dricka te och måla i målarboken en stund innan jag går och lägger mig. 
 
Imorgon ska jag cykla ner till varvet och titta till Pippilotta och plocka ner mantåget så det går snabbare i helgen när vi ska upp med täckställningen. 
 
Annars händer inte sådär jättemycket. Jag försöker få dagarna att gå bäst jag kan. Ska satsa på att återuppta gymmandet i veckan.
 
Det var allt just nu. Hoppas ni har det bra!
 
 
Till top