ISOLATIV

- Tankar och känslor på resan ur ett liv kantat av psykisk ohälsa

Bra helg

Permalink0
 
Det har varit en ganska bra helg. I fredags åt vi trerätters och sen spelade vi spel och drack vin. Mycket trevligt. Ibland uppskattar jag min familj extra mycket. Igår var en seg dag. Jag gjorde i princip ingenting. Städade lite på mitt rum, men annars nästan ingenting. 
 
 
Idag har vi haft födelsedagsfirande för min syster. Farmor kom också, och vi hade det supertrevligt! God mat och gott sällskap :)
 
Måendet har trots den trevliga kvällen varit sådär idag. Vaknade inatt vid 02.30 med starka panikkänslor. Jag vet inte om jag hade drömt något obehagligt, men jag var verkligen livrädd. Tog Stesolid och Imovane, men vågade inte släcka sänglampan, så jag somnade till slut om med lampan tänd. Sedan vaknade jag rätt sent, vilket på något sätt alltid förstör dagen för mig. 
 
Imorgon ska jag till Johanna och baka scones och mysa hela kvällen. Det ser jag verkligen fram emot. Vi har inte setts på ganska länge, vilket är rätt ovanligt för oss. Haha. 
 
Nu ska jag ta en lång, varm dusch och sedan krypa ner under täcket och kolla på New Girl. Hejdå!
Till top