ISOLATIV

- Tankar och känslor på resan ur ett liv kantat av psykisk ohälsa

Äntligen ro i en oplanerad dag

Tankar, Vardag Permalink0
 
Idag har jag äntligen funnit ro i att inte ha några direkta planer. Första gången på jättelänge som jag inte bara blir stressad. Kanske för att jag har mått ganska dåligt. Men jag har ändå fått dagen att gå med ett par avsnitt House of Cards och X antal timmar av spelande. Bra distraktion måste jag säga! 
 
Imorgon ska jag vara på hjälpmedelscentralen kl 10 för att få ett tyngre kedjetäcke. Dör om jag inte kommer upp i tid. Men det brukar gå bra när jag ska någonstans. På eftermiddagen ska jag ha möte med FK och AF. Vill verkligen inte pga att jag har extremt svårt för min handläggare på FK. Men kuratorn från mottagningen ska följa med, det känns skönt.
 
Nu ska jag slå på ett avsnitt till av House of Cards, sen duscha och varva ner innan läggdags. Hoppas ni har haft en bra dag, tjao!
Till top