ISOLATIV

- Tankar och känslor på resan ur ett liv kantat av psykisk ohälsa

Uppdatering efter dryg vecka

Tankar, Vardag Permalink0

Godkväll och glad påsk mina vänner! Jag har haft en rätt dryg vecka med seg långdragen huvudvärk. Från onsdag kväll tills igår eftermiddag var jag dessutom totalt sänkt av asjobbig migrän. Idag har det dock varit bättre :) Tur är väl det eftersom vi har varit hos min ena faster med familj i Stockholm och ätit påsklunch. Eller snarare tidig middag, haha. Det var väldigt trevligt. Kom hem för drygt två timmar sen. Hade egentligen tvättid idag 20-22 men kände verkligen att jag inte orkade, så eftersom det inte är kris sket jag i det. Har varit och köpt lite smågodis (man måste passa på när det är billigt!) som jag ska äta framför någon bra film nu hade jag tänkt. Ångesten ligger och pyr i kroppen och jag känner mig allmänt rörig i huvudet. Förmodligen för att jag är ganska slutkörd. Så ikväll ska jag bara ta det lugnt. Imorgon blir det middag hos pappa. 

Det var en liten uppdatering om läget. Ha en bra kväll!
Till top