ISOLATIV

- Tankar och känslor på resan ur ett liv kantat av psykisk ohälsa

Jag kom in!!

Tankar, Vardag komvux, kui, skola Permalink0
 
Idag fann jag till min stora glädje detta i brevlådan. Jag kommer alltså börja plugga om lite drygt en månad! Det känns så jävla skönt att jag kommer ha något att göra om dagarna. Och det ska bli himla roligt också. Nu ser jag verkligen fram emot det nya året. Hoppas tiden går fort tills det är dags att sätta igång. Haha. 
 
Annars då? Jag kan fortfarande inte fatta att jag såg Kent i lördags, och att jag aldrig mer kommer få se dem igen. Helt jävla sjukt. Men det var en bra helg. På söndagen var vi hos farmor och träffade större delen av släkten. Det var trevligt. Igår träffade jag T från boendestöd och sen blev det en spontan fika med Johanna. Idag har jag varit i stan och köpt hårfärg. Så imorgon ska jag färga håret. På torsdag ska jag träffa min terapeut, och på fredag åker jag upp till mamma över dagen. Sen är det julafton. Känns konstigt, men jag ser fram emot det. Jag har sån himla tur som har bra känslor inför jul. 
 
Nu ska jag försöka varva ner en stund innan jag ska gå och lägga mig. Ha det fint!
 
Peace out.
Till top