ISOLATIV

- Tankar och känslor på resan ur ett liv kantat av psykisk ohälsa

Dan före dopparedan

Vardag Permalink0

Så var granen klädd och det kan bli jul på riktigt. Jag har typ obefintlig julkänsla, men det kommer nog imorgon. Idag har jag varit hos mamma och hängt lite. Träffat lillebror också, det var riktigt mysigt. Kom hem för knappt två timmar sedan. Jag kastades direkt in i att klä granen, haha. Och eftersom min syster inte dyker upp förrän imorgon fick jag göra det själv. Men jag är rätt nöjd ändå. Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen. Jag har dragit på mig en förkylning såhär lagom till jul, så jag är rätt trött. Har dock ingen feber och det är ju skönt. 

Och med det önskar jag er nu (även om det förmodligen dyker upp ett inlägg imorgon också) en riktigt god jul!

Till top